Wat is het verschil tussen de Beats by Dr. Dre Solo en de Beats by Dr. Dre Solo HD ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Ze zeggen dat er een betere geluid kwaliteit in zit. Zelf merk ik het verschil totaal niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijs... Zijn sowieso dure koptelefoons. Ik adviseer Pioneer HDJ 2000!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies! Deze dingen zijn zware oplichterij..
Naja wel voor die prijs, ik heb audio leer gehad..
En als je Philips headphones koopt voor 30.- heb je t zelfde.
Eigenschappen van Dre zijn; meer bass, en afgesloten oorkappen.. om hier 300 euro voor neer te leggen is wat extreem, maar wel heeeel stoer natuurlijk :)