Ik heb een homecinemaset van harmankardonDe dvd/cdspeler geeft nu problemen hij stopt er plotseling mee.?

Als ik de hdmi kabel er uit trekt dan is het brobleem over,wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

De HDMI heeft een soort voorrangsfuncie bij veel apparaten, als die er in zit weigeren andere instellingen.
Dit komt bij meer merken voor.
Dus de HDMI kabel er uit of het signaal via HDMI laten lopen indien mogelijk.