Kunnen deze speakers aangesloten worden op een computer?

kunnen deze speakers aangesloten worden op een computer?

http://www.feedback.nl/shop/product/computer-en-recording/behringer-ms-16/100006284/112919

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

Ja, daar zijn ze uitstekend voor geschikt. En er komt ook nog een redelijk goed geluid uit. Maar let op, ze nemen veel plaats in, ze zijn nogal groot.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor t reageren?
Korte antwoord, ja dat kan!

In de gebruiksaanwijzing (bron) staat het uitgelegd, bij de speakers zit een kabel met jack naar cinchaansluiting en daarmee kan je je pc aansluiten op input 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, maar voor die prijs heb je ook speciale goede pc boxen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan ik herken ze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt voor t antwoorden. Kunnen ze hard?
ik heb een dj set en daarmee wil ik later ook op feesten draaien. Nu ben ik nog beginner en draai ik zelf op me kamer.
Zijn ze daar goed genoeg voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het wel hoor, test ze anders eens uit op zij hardst.
Met een stereo kabel met aan twee kanten een 3,5 mm kabel kun je de koptelefoon- of lijnuitgang van je computer direct op input 1 aansluiten, ik denk dat dat de eenvoudigste oplossing is.
Deze speakers klinken waarschijnlijk beter dan de meeste computerspeaker setjes: hoe groter en zwaarder de kast, hoe beter de weergave van lage tonen mogelijk is.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het vermogen van 2 x 8 W is ruim voldoende voor op je kamer.
Als je de speakers met jouw DJ-set op feestjes wilt gebruiken dan zijn ze waarschijnlijk niet groot genoeg.
In een zaal waar honderden mensen in gaan heb je ook al gauw een paar honderd watt aan speaker vermogen nodig, met natuurlijk de juiste versterker daarbij.
Een feestje met een tiental mensen zal nog net te behappen zijn, ook zeer afhankelijk van de soort muziek die je wilt gaan draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar dit is dus wel een goed beginners setje? ik heb Hercules DJ control E2 mp3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een leuk setje om mee te beginnen en te oefenen, als het DJ-spelen je bevalt dan kan je, als je voor grotere feestjes wordt gevraagd altijd nog grotere speakers kopen (of lenen/huren als het maar af en toe gebeurt)