Wat is het verschil tussen de MM30i en de MM70i koptelefoons van Sennheiser?

Hallo,

ben aan het twijfelen tussen deze 2 in-ear koptelefoons. Heb voorheen de sennheiser CX300II gehad die me geweldig is bevallen!

Behalve de prijs en de kabellengte kan ik niet veel hierover vinden. http://www.kieskeurig.nl/productvergelijk?product[]=956723&product[]=975771&
Iemand die er verstand van heeft? Of andere suggesties heeft ;) ?

Groeten,
Ludo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Heel simpel, kijk in je portemonnee en als je je ze allebei kunt veroorloven neem je je favoriete stuk muziek mee en vergelijk! Als je geen verschil kunt horen neem dan de goedkoopste.

Toegevoegd na 5 minuten:
Heb vroeger in de betere HiFi zaken gewerkt en dit was altijd mijn advies als klanten het niet eens konden worden over hun aankoop.