hebben winkels zoals bcc en expert ook speakerboxen voor telefoons ?

om muziek te luisteren zonder een hoofdtelefoon ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Afhankelijk van de telefoon die je hebt kan je met gewone computerspeakers al muziek luisteren:
Als de headset van je telefoon een gewoon 3,5mm jackplugje heeft zoals koptelefoons en oortjes dan kan je de speakers gewoon op de headset-aansluiting van de telefoon prikken.
Als de telefoon een speciale aansluiting voor de headset heeft dan kun je in een telefoonwinkel een snoertje kopen waar wel een microfoontje aan zit, maar waar je dan je eigen oordopjes op moet aansluiten.
Als je de computerspeakers dan op die aansluiting prikt dan werkt het ook.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik vond ook nog een speciaal adapterkabeltje, in dit geval voor HTC, maar het zal ook voor andere merken verkrijgbaar zijn.
Snoertje kost € 4,99

Toegevoegd na 7 minuten:
Je kan met dergelijke verloopjes ook een verbinding met je stereo installatie maken, dan hoef je geen aparte speakers meer te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, al hangt dat natuurlijk wel af, welke telefoon je hebt.
Maar je kunt gewoon boxen gebruiken, die je voor je Ipod en dergelijke gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk ook even naar de Logitech Z515. Een oplaadbare speaker dat 10 uur kan afspelen, ook Bluetooth aan boord heeft om ieder apparaat met USB te koppelen.
Alleen moet je een kabeltje hebben om de telefoon te koppelen met speaker. Zou beter zijn als het via Bluetooth kon, maar dan zou je telefoon het niet zo lang uithouden op de accu.
Ik gebruik hem ook en ben zeer tevreden erover.
Kijk voor de laagste prijs op dit moment.
http://www.mycom.nl/Product/Notebook-Accessoires-Portable-Speakers/Logitech-Speaker--Z515/290984