Wat is een vergelijkbaar mengpaneel met de LEM DM-82?

Aangezien LEM failliet is, en de DM-82 al oud is en ook niet meer te koop. Is er van een ander merk een vergelijkbaar mengpaneel?

Toegevoegd na 22 uur:
Het moet worden gebruikt voor drive-in shows, dus moet ongeveer dezelfde functies hebben als de LEM, en max. 6 kanalen (incl. microfoon).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

De lem is inderdaad een oldtimer. Afhankelijk van wat je budget is kun je kijken naar de Dateq Apollo of de Dateq GPM 8.3. Dit is een goede investering en goede kwaliteit.
Als het budget daarvoor niet toereikend is heb je JB system 's Of Behringer maar die hebben niet de kwaliteit van de Lem destijds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens naar de Denon DN-X1100, wellicht dan toch de beste keuze. Hij heeft meerdere omschakelbare ingangen maar 4 schuifjes. Het is niet de standaard maar ziet er toch professioneel uit en omdat het Denon is heb je toch een bepaalde kwaliteit die hoger is als Behringer of JB systems

Andere antwoorden (1)

Kies maar uit:
http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/bekijk-alle-producten.html

Of bij een ander leverancier natuurlijk...