heeft beats solo hd surround sound?

Ik heb een beats solo HD maar vraag me af of deze surround sound heeft. als ik hier black ops mee speel hoor ik het verschil van links en recht... stereo natuurlijk, maar ik hoor ook of het links achter of voor is. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Neen, het is een stereo hoofdtelefoon, dus heeft 2 kanalen. Een surround setup/hoofdtelefoon start bij 5 kanalen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is dus zeer normaal dat je enkel stereo verdeling hoort. Er zijn hoofdtelefoons die surround ondersteunen, zoals de Logitech G430.

http://tweakers.net/pricewatch/330053/logitech-g430-surround-sound-gaming-headset.html