Hoe liedjes sorteren op mp3 speler?

Voor de Carnaval moet ik liedjes op de mp3 speler zetten. Dit heb ik gedaan, maar alle artiesten staan bij elkaar. Is er een mogelijkheid alle liedjes door elkaar te ''gooien'''? Ik heb al alle liedjes genummerd, maar dit werkt niet. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Hangt natuurlijk af van de mogelijkheden op je MP3-speler, elke MP3-speler is weer anders.
Meestal zit er een mogelijkheid op om de nummers willekeurig of random af te spelen, als dat ook op jouw speler zit, dan moet je die kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen mp3 speler met een schermpje, een soort iPod shuffle, maar dan nep...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan wordt het lastig, je zou de handleiding erbij kunnen pakken (en als je deze niet meer hebt opzoeken via je merk en type op internet) en daarin zoeken naar "random" of "willekeurig".
Bij de Ipod heb je altijd de optie "shuffle". Die vind je als je naar muziek/nummers gaat en dan bovenaan.
Anders kun je naar instellingen gaan (NIET bedoeld voor Ipod) en daar kun je vaak kiezen bij afspelen ofzo voor shuffle, random, oid.
Succes en veel plezier met carnaval!