Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Itunes geeft nou al een aantal keren aan (ik probeer het één keer per dag) dat ik mijn ipod niet kan bijwerken, zie uitleg:

Itunes geeft dan aan dat de ipodsoftware door een andere gebruiker op de computer in gebruik is en dat die andere gebruiker zich eerst moet afmelden, maar het is nou al elke dag dat het zo gaat en de andere gebruikers zijn gewoon afgemeld! Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
596

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan even proberen via ctrl+alt+del die andere gebruiker afsluiten en dan je iPod loskoppelen en weer koppelen. En soms krijg je ook die melding als iTunes al aanstond voordat je de iPod koppelt, in dit geval gewoon even je iTunes sluiten en opstarten :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat laatste zal het waarschijnlijk geweest zijn, hij doet het nu nl wel. Bedankt voor je tips!

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je itunes op een andere pc of account geinstalleerd. Reset hem gewoon en installeerd hem op 1 pc en 1 account.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik denk niet dat dit het is. Ik heb deze ipod + deze computer met itunes al best wel lang en het is altijd goed gegaan. Toch bedankt voor je antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding