Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet ik liedjes op i-pod shuffle

tja, nieuwe ipod gekregen, een ipod shuffle.. en ik weet niet hoe ik er liedjes op zet, en of ik de liedjes die ik al op mijn pc heb staat erop kan zetten. iemand een idee hoe dit moet??

Toegevoegd na 4 uur:
via itunes moet je toch betalen?

Toegevoegd na 4 uur:
kan je via itunes dan ook je eigen muziek uitkiezen zonder te betalen. dus die je zelf al hebt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

via i-tunes dit is gratis. je kunt dan heel eenvoudig je bestaande cd collectie in je pc rippen naar mp3 bestanden. Je kunt ze ook gratis downloaden via b.v. limewire. i-tunes zoekt deze nummers en zet ze dan als je je ipod op je pc aansluit automatisch op je i-pod.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Installeer iTunes en dan gaat alles vanzelf, die zoekt alles voor je uit, een kind kan de was doen... Maar installeer eerst iTunes... De rest gaat vanzelf... Lees de instructies op je scherm...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap het minnetje niet hoor!
+1 voor een goed antwoord.
Hiervoor heb je het gratis programma iTunes nodig. Wanneer je dit geïnstalleerd hebt, kun je je iPod "synchroniseren" met je mediabibliotheek in bijvoorbeeld Windows Media Player. Wanneer je dit doet kopieert iTunes al de muziek naar je iPod.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding