Hoe kan ik met mijn kpn afstandsbediening, het geluid van de tv veranderen, dat via mijn receiver gaat?

Het beeld en geluid van mijn kpn tv gaat via een receiver naar de tv. Nu kan ik niet met mijn kpn afstandbediening het geluid veranderen. Is er een manier om via mijn kon afstandbediening het geluid van mijn yamaha 550 te veranderen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (2)

De kpn afstand bediening is alleen te programmeren om je tv aan en uit te zetten en het geluid van je tv te bedienen, dus het gaat niet werken om het geluid van je versterker er mee te regelen, dit zul je met de afstand bediening van de versterker moeten doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
Bij ons werkt dat via een kabel van de versterker naar de receiver
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dan nog kun je het geluid van je versterker niet regelen met de kpn afstand bediening
ronron1212
8 jaar geleden
Dat kan ik dus wel
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
heb je digitenne of interactieve tv?
De afstandsbediening dient gesynchroniseerd te worden met de tv (zie bron)