Hoe kan ik uitvinden wat er kapot is aan de printplaat van een harman en kardon soundsticks iii?

een jaar geleden
in: Audio
1.7K
TurfGraver
een jaar geleden
Doormeten of zoeken naar een breuk (als die er is).
sterrenstof
een jaar geleden
ik ben daar een leek in ik heb wel een multi meter maar wat meet ik ?
TurfGraver
een jaar geleden
Misschien beter er iemand er bij te halen die weet wat die moet doen.
sterrenstof
een jaar geleden
Maar dan betaal je arbeidsloon en dan kost het even veel als het apparaat waard is daarom wil ik het zelf uitzoeken
TurfGraver
een jaar geleden
Ja, en ik wil kunnen kunst schilderen. :/
We kunnen toch onmogelijk via tekst hier uitleggen wat je allemaal moet doen.
sterrenstof
een jaar geleden
Je kan het proberen
TurfGraver
een jaar geleden
Wat doet het niet?
Hoe ziet printplaat welke je wil onderzoeken er uit?

Geef als eerste antwoord