Wat kan je allemaal met een mixer?

Ik heb deze Mixer gevonden, En vroeg me af wat ik hier precies mee kan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Een (geluids) mixer wordt meestal gebruikt door dj's om muziek te mixen. Je kan twee dj cd spelers aansluiten en nummers door elkaar laten overgaan(mixen). Je kan ook je pc of laptop aansluiten en vandaar muziek door elkaar mixen. Hoopelijk hij doet het nog.:-)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze mixer heeft maar 1 stereo-ingang, je kunt dus geen twee cd-spelers aansluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd, niet op deze!
Als je de computergeluidskaart aansluit op de tape in en tape uit (rode en witte tulpaansluitingen) en de monitorspeakers op de line-puts dan is dat prima te doen. Je keyboard sluit je aan op de line-in links en rechts (3-4), de microfoon op een van beide mono ingangen (1 of 2).
Je kunt nu opnemen wat je met jouw microfoon en keyboard speelt terwijl je het via een koptelefoon of via de monitorspeakers meeluistert. Afspelen doe je door de tapemonitortoets in te drukken, je kunt dan de computeruitgang via koptelefoon of speakers afluisteren.
Dit mixertje is precies het minimum voor wat je beschrijft nodig te hebben.

Toegevoegd na 8 minuten:
line-puts = line-outputs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Buiten het feit dat je er muziek mee kan mixen als je hem hebt aangesloten op je pc en wat boxen, kun je hem ook naar de politie brengen en vragen of iemand vermissing heeft gedaan van een mixer ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:)
Ach de één vindt een mixer en de ander mais.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een oud model, en die is zeker weg gegooid!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ze meer van dit spul weggooien hou ik mij aanbevolen. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihihi, daar heb je een punt moordigger :p