Zijn er kleine audio spelers met usb en aux?

Hallo,

Ik zoek een mini audio speler waar ik een usb in kan doen en een aux/tulp kabel en er moet of bluetooth verbinding in zitten en anders nog een extra aux/tulp aansluiting. De uitgang poort moet ook tulp/aux zijn zodat die in mijn radio kan. Ik weet bijna 100% zeker dat zoeits bestaat maar ik kan het zelf maar niet vinden miss dat iemand anders mij kan helpen.

Mvg Levy

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In principe voldoet bijna elke smartphone daaraan zou ik zeggen. En ik gok ook de meeste MP3-spelers tegenwoordig.

Antwoorden (2)

misschien is dit wat je bedoelt

http://www.dx.com/p/bluetooth-mp3-decoding-board-module-w-sd-card-slot-usb-2-0-port-fm-remote-black-white-202155#.VvU5GhLhBE8

Toegevoegd na 1 minuut:
op www.dx.com kun je gigantisch veel van dit soort mini spelertjes krijgen. heb er zelf ook ooit 1 bestelt; werkt fantastisch voor mijn kratradio.
8 jaar geleden
Kijk eens naar een HEOS 1 speaker. Daar heb je de mogelijkheid mee om muziek te streamen vanaf online radiozenders, daarnaast kun je ook muziek via wifi/bluetooth of aux vanaf je telefoon op de speaker afspelen.