Hoe kan je het geluid met een externe microfoon opnemen met een externe HDD o.i.d.?

Ik wil een externe microfoon kopen die een 3,5 of 6,3 mm male jack heeft en wil dit los opnemen op een draagbaar medium. Nu lijkt me een laptop niet geschikt om mee te dragen. Kan dit niet met zo'n oud MP3 spelertje of een HDD?
Denk dan aan zoiets als de foto, want ik heb ook film-doeleinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Het beste antwoord

Daar zijn leuke (daarvoor bedoeld) apparaatjes voor te koop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan niet met een externr hd, het kan wel met een smartphone, of met somige mp3 spelers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke MP3 en telefoons dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle iphones en android modellen.
Ik neem zelf extern op met een Zoom H1 en ben zéér te spreken over de kwaliteit van dit apparaatje van nog geen 100 euro. Neemt direct op in Mp3 of .WAV formaat op een Micro SD kaartje, dus is direct te bewerken op je Mac/PC.