Waar moet de stroomtoevoer op de autoradio?

Hallo, wij willen een kratradio maken en hebben nu een autoradio (medion md-4366) die dient als versterker. We weten alleen niet waar we de stroom op aan moeten sluiten. We hebben een aantal ingangen:
-Rear RCA (grijze kabel 2x)
-Memory 12 volt + (roze kabel)
-12 volt + (rode kabel)
-een zwarte kabel waarop de weerstand staat (75 ohm) uit deze kabel komen weer twee kabels die naar het systeembord leiden met de kleuren: zwart en wit
-verder nog 4 kabeltjes waar je speakers op aan kan sluiten, maar daar hoeft natuurlijk geen stroomtoevoer op.

zelf denken we dat het op die zwarte kabel moet, maar dan weten we nog niet waar de anderen voor zijn.

alvast bedankt voor het antwoorden

Toegevoegd na 14 minuten:
EDIT: nu met foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
2.5K

Het beste antwoord

De 12Volt plus aansluiting, moet aan de roze kabel en de rodekabel (-12 klopt niet, dat moet +12 zijn) De zwarte kabel moet Ground (-) zijn.

Toegevoegd na 59 seconden:
Heb eventueel gehele manual voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (1)

De 12V + moet aangesloten worden op de + pool van je accu. Als je de memory ook op +12v kan je radio zenders en instellingen onthouden.
Bij sommige radio moet je het chasis aan de - pool van de accu hangen.
De zwarte 75 ohm kabel is mogelijk de atenne kabel.

Maar een foto is el makkelijk.