Kun je ergens zien wanneer je een app hebt gedownload?

Ik wil graag weten of je kunt wanneer je je app hebt gedownload, zo ja waar kan dat dan? Alvast bedankt.

Toegevoegd na 33 minuten:
Ik heb het over een iPod touch 4G.

Toegevoegd na 42 minuten:
Ik kan het niet op itunes vinden omdat ik de app's via mijn iPod download.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
16.4K

Antwoorden (3)

Op itunes kan je het zien. Als je het over een iphone hebt iig. Naar mijn wete kun je het nergens anders zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar de desbetreffende app gaat in de AppStore en je hebt hem, staat er linksboven (normaal staat daar een prijs) geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar je account gaat in iTunes. Daar kan kan je inzien welke Apps je gekocht hebt, hoeveel je er voor hebt betaald, en wanneer je deze gekocht hebt.