Wat zijn de verzendingskosten van de Supertooth Disco op amazon.com?

Ik wil de Supertooth Disco gaan kopen. Maar nu vraag ik me af hoeveel de verzendkosten zijn van zo'n ding (3,9 lb's), want op amazon.com is ie €85 euro en in Nederland €120.

link: http://www.amazon.com/SuperTooth-Disco-Bluetooth-Stereo-Speaker/dp/B002G1Y7LO/ref=sr_1_sc_1?ie=UTF8&qid=1352748807&sr=8-1-spell&keywords=supertoot+disco

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Allereerst: check voor de zekerheid of de prijs van het apparaat op de site in euro's vermeld is of in dollars.
De verzendkosten staan namelijk op de site in dollars vermeld.

Voorwerpen in de categorie "Automotive, Baby, Computers, Electronics, Home, Personal Care, Kitchen, Outdoor Living, Sports, Tools, Toys" hebben een vast bedrag voor de verscheping van euro $6.99 en aanvullende kosten van euro $1.99/lb. Een ding van euro 3,9 libs zou dus euro 7,76 kosten. Wil je 'm sneller hebben, dan wordt het duurder.

Totaal $ 14,75 bij de goedkoopste transportvorm.

Nog steeds een verschil met de NL-prijs maar voor dit verschil zou ik de "Supertooth Disco" toch in Nederland kopen (i.v.m. met garantiezaken e.d.)

Toegevoegd na 3 minuten:
NB: volgens mijn valuta-calculator is $ 109,05 (de prijs op de Amazonsite) ongeveer gelijk aan $ 90.- als je dollars moet 'aankopen'. Dan wordt het verschil met de Nederlandse prijs wel erg klein.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens valuta.nl is $109,05 , €85,77 en met de $14,75 daarbij , €97,37. Hoe bedoel je dat je dollars moet aankopen? Ik vind het nog wel een groot verschil met in Nederland, maar ik ga hem nu misschien op amazon.co.uk kopen daar is hij €99,56, en die verzenden volgensmij gratis naar Nederland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had het fout, als je het op amazon.co.uk koopt dan betaal je €107,26 .
Computoon
11 jaar geleden
Jouw valutabron gaf een goedkopere koers dan mijn valutabron. (Ongeveer 86,00 tegen 90,00) Ik bedoel met 'aankopen' dat je in dollars gaat betalen maar dat wordt waarschijnlijk allemaal automatisch omgerekend bij internetbankieren. (Voor het omrekenen van dollars naar euro's, als je bijv. geld van een Amerikaan ontvangt) wordt een andere koers gebruikt.) Overigens geeft de site van de Rabobank (weer een andere valutabron) vandaag als 'aankoopkoers' 1,26735. Dus om dan die $ 109,05 + $ 14,75 = $ 123,80 te betalen zou je Eur 97,68 moeten overmaken. Als je 'm vandaag had betaald.
Als je in NL woont wordt hij niet verstuurd naar Nederland. Marktafscherming/prijsafspraken. Kom je vaker tegen op Amazon.com