Wat zijn de verzendingskosten van de Supertooth Disco op amazon.com?

Ik wil de Supertooth Disco gaan kopen. Maar nu vraag ik me af hoeveel de verzendkosten zijn van zo'n ding (3,9 lb's), want op amazon.com is ie €85 euro en in Nederland €120.

link: http://www.amazon.com/SuperTooth-Disco-Bluetooth-Stereo-Speaker/dp/B002G1Y7LO/ref=sr_1_sc_1?ie=UTF8&qid=1352748807&sr=8-1-spell&keywords=supertoot+disco

Bij voorbaat dank.

Weet jij het antwoord?

/2500

Allereerst: check voor de zekerheid of de prijs van het apparaat op de site in euro's vermeld is of in dollars. De verzendkosten staan namelijk op de site in dollars vermeld. Voorwerpen in de categorie "Automotive, Baby, Computers, Electronics, Home, Personal Care, Kitchen, Outdoor Living, Sports, Tools, Toys" hebben een vast bedrag voor de verscheping van euro $6.99 en aanvullende kosten van euro $1.99/lb. Een ding van euro 3,9 libs zou dus euro 7,76 kosten. Wil je 'm sneller hebben, dan wordt het duurder. Totaal $ 14,75 bij de goedkoopste transportvorm. Nog steeds een verschil met de NL-prijs maar voor dit verschil zou ik de "Supertooth Disco" toch in Nederland kopen (i.v.m. met garantiezaken e.d.) Toegevoegd na 3 minuten: NB: volgens mijn valuta-calculator is $ 109,05 (de prijs op de Amazonsite) ongeveer gelijk aan $ 90.- als je dollars moet 'aankopen'. Dan wordt het verschil met de Nederlandse prijs wel erg klein.

Als je in NL woont wordt hij niet verstuurd naar Nederland. Marktafscherming/prijsafspraken. Kom je vaker tegen op Amazon.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100