Is www.beatsbydremonsternederland.com betrouwbaar?

Ik ben op zoek naar een goedkope Beat koptelefoon, op eens kwam ik deze winkel tegen. Ik vraag me af of deze winkel wel echt betrouwbaar is, of dat ze je oplichten of neppe verkopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik heb de website laten controleren door ScamAdvicer.com, en die zegt dat de website onbetrouwbaar is:
De servers van de website zijn gebaseerd op Letlant, maar de werkelijke locatie is verborgen. Ook bestaat de website nog maar 7 maanden, en is de site gerapporteerd als onbetrouwbaar. Ik kan verder ook geen recensies over deze website vinden, wat niet positief is.

Kortom; zelf zou ik hier niets kopen.

Tip: zoek je een niet al te dure koptelefoon, koop dan geen Beats, maar een Sennheiser.