Hoe kan ik mijn cd speler aansluiten op bose soundbare 700?

Is het mogelijk om een cd speler met optische aansluiting en ook tulp aansluitingen om direct aan te sluiten op mijn bose soundbar 700?
Of kan het ook via mijn televisie?
Ik heb een LG OLED 55C6V deze heeft naast optisch ook een tulp audio in aansluiting!

Weet jij het antwoord?

/2500

Op 2 manieren wellicht. CD-speler optical OUT>optische kabel>optical IN Bose "Ik heb een LG OLED 55C6V deze heeft naast optisch ook een tulp audio in aansluiting!" Ik neem aan een Tulp audio IN en een optical OUT. Dan kan: CD-speler tulp OUT> tulpkabel > tulp IN TV (EN dan) TV optical OUT > optical IN Bose. Maar dat is knoeiwerk. Dan moet je 3 apparaten aanzetten en op meerder afstandsbedieningen rommelen. Maar aan de andere kant, nu hoef je niet steeds met de optische kabel te wisselen. ==== Ik zit te slapen. (met dank aan TurfGraver). -Zou TV via HDMI (ARC) aansluiten op bar en CD via optisch op bar (als kan).- Dus TV(HDMI ARC)>HDMI-kabel>Bose(HDMI ARC) CD opt OUT> optical cable >Bose opt IN

Toegevoegd op 26 mei 2019 14:25: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100