Kan iemand mij helpen met het kiezen van een koptelefoon met mijn eisen?

Ik zoek een koptelefoon waarmee ik de hoge en lage geluiden zo helder mogelijk kan horen, ik luister graag muziek met een snel ritme, en heb een voorkeur aan Pioneer. ik dacht zelf aan een HDJ-500T of een 2e hands HDJ-1000, verder zou ik de kabel graag af kunnen nemen en dat de koptelefoon inklapbaar is (wat niet bij de HDJ-500T het geval is). mijn budget is rond de €110,-.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga ze uitproberen!!!!
Onze oren zijn anders dan de jouwe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de tip! :)

Het beste antwoord

ik gebruik de pioneer djm 2000 set en heb niet de cdj 2000 maar een sennheiser. Vind ik persoonlijk een heel erg goed geluid. Heb wel met hdj's gewerkt maar mn sennheiser bevalt me toch nog het beste qua geluid. Hij is ook niet inklapbaar. Misschien dat andere modellen met dezelfe kwaliteit dat wel zijn. Ik denk dat je t beste naar een audio winkel kan gaan en ze uit proberen. Dr Dre en Skull zijn ook best goed voor hoge geluiden en bass. Maar nogmaals het kunnen persoonlijke voorkeuren zijn. Pioneer is op zich erg duur voor wat je krijgt. Ook al is dat kwalitatief erg goed...

Toegevoegd na 2 minuten:
PS en voor 2e hands zou ik niet gaan. je kan een goed geluid hebben en een week later kan het t einde zijn van de levensperiode. Dat is dan weggegooid geld. Spendeer dan iets meer en ben ervan verzekerd dat je jaren verder kunt..