Bestaat er een mp3 apparaat met afstandsbediening (zie aanvulling)?

Alles is tegenwoordig veel eenvoudiger met mp3. Geen CD's meer wisselen en al je muziek op 5GB geheugen. Natuurlijk geldt dit niet voor een audiofiel, maar dat ben ik niet.

Ik wil mijn receiver niet omruilen voor een ander, want deze doet het nog prima.

Nu zoek ik dus een mp3-speler welke met een afstandsbediening te bedienen is, welke aan te sluiten is op mijn receiver en welke een display heeft welke muziek afgespeeld wordt.

Bestaat deze?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
1.4K

Antwoorden (4)

Ik heb een docking station voor mijn i-pod, hier kun je van alles op aansluiten en er zit een afstandsbediening bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn veel keuzemogelijkheden. Zoek naar multimedia player of multimedia harddisk.

http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=multimedia%20player&oq=multimedia&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de iPod touch, een perfecte mediaspeler die alles af speelt en waarmee je ook films kan kijken, spelletjes spelen en zelfs Internetten, ik type dit bericht ook op m'n iPod touch ;-)
Ik heb voor mijn iPod touch een perfecte Dock waarmee ik 'm op mijn versterker kan aan sluiten en dan prachtig kamervol geluid heb en je kan 'm ook op TV aansluiten om films en videoclips te bekijken, het Dock is van Dexim, daar zit een afstandsbediening bij waarmee je de iPod touch makelijk op afstand kan gebruiken; http://www.ipod4u.nl/bb/docks/DeximAVDock+Remote.jpg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een i-pod (niet touch) met een schermpje, die ik op een klein apparaatje kan doen waar een afstandsbediening bij zit..