Horizontale MP3/MP4 spelers, heeft iemand die in gebruik en is dat vervelender als verticale mp3 spelers?

voorbeeldje hieronder;

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ha, die Mikeyboy;

Ik heb een iPod Classic, verticaal model dus, en volgens mij is er geen enkel verschil zolang het ding in je zak zit en muziek afspeelt. Anders wordt het als je ook filmbeelden wilt bekijken; dan lijk mij de lay-out van zo'n horizontaal toestel met een breder scherm prettiger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat maakt echt geen ene biet uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe heeft iedereen zijn voorkeur. De één vindt de horizontale en de ander de verticale speler fijner.
Mijn voorkeur gaat uit naar de horizontale, omdat het voor de filmpjes toch prettiger kijkt.
Qua bediening en prettig gebruik maakt het me verder weinig uit.