Kan je je MP3 speler ook aansluiten op een auto eindversterker?

Ik zou deze versterker kopen om een kratradio mee te maken,http://www.elektronicatekoop.nl/marquant-mca-200-2-x-100-watt-scooter-versterker

Hier zit een rood-wit aansluiting op om naar je auto radio te gaan maar kan deze ook via een verloop kabel is je MP3?

sommigen zeggen als het wel kan en sommigen als het niet kan

Toegevoegd na 13 uur:
hier staat als het niet kan

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/452689-MP3-speler-op-autoversterker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.5K

Het beste antwoord

Ja hoor, de koptelefoonaansluiting kun je gewoon als lijnuitgang beschouwen.
Er zijn ook volop verloopjes voor te koop van 3,5 mm stereo jack naar witte en rode tulpstekker.

Toegevoegd na 13 uur:
Het aansluiten kan beslist omdat de versterker tulpaansluitingen heeft.
De door jou genoemde versterker heeft dus lijn ingangen zoals uit de informatie op de Kijkshop-site blijkt.
(zie screenshot)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het probleem is dat het geen lijn uitgang is. volgens mij, want deze gaat normaal naar de auto radio toe als eindversterker. En ik hoor veel over dat het niet kan.
Maar Je kan je MP3 wel als voor versterker gebruiken.
Heeft iemand ervaring met dit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De koptelefoonUITgang kun je op een lijnINgang van een echte autoversterker aansluiten.
De autoversterker moet dan natuurlijk wel over zo'n INgang beschikken, een simpele autobooster met alleen INgangen die op de luidsprekerUITgangen van een autoradio moeten worden aangesloten zal inderdaad niet goed werken, het geluid zal dan zacht zijn.
(IN en UIT met hoofdletters om even duidelijk onderscheid te maken dat signaal niet van versterker naar autoradio gaat)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu snap ik het, bedankt voor het goede antwoord