Wie weet waar je een 'gewone' adapter voor de Sandisk Sansa Fuze kan kopen?

Ik heb de Sandisk Sansa Fuze, maar er is alleen een USB oplader bij geleverd, dus moet je hem in de PC stoppen om op te laden, niet echt handig in sommige situaties. Ik wil dus een stroomoplader, gewoon een die je in het stopcontact kunt stoppen. Maar waar kan je in hel's naam zoiets vinden??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Je hebt tegenwoordig adapters (voor in het stopcontact) met daarin een USB-aansluiting. Daar kun je dus gewoon het kabeltje dat bij je telefoon zit inpluggen. In ieder geval bij Mediamarkt te vinden. Misschien alleen in een setje met kabeltje bij de iPod-accessoires.

Voordeel van daarvan is dat je 'm kunt ghebruiken voor alles dat aan de PC met een USB-kabel opgeladen kan worden (iPod, BlackBerry...)

Toegevoegd na 1 minuut:
Waar je ook nog voor zou kunnen kijken: een USB-hub, maar wel een met een voeding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mediamarkt