Klopt t dat de Bose AE2 hoofdtelefoon een 5.1 surround sound ondersteunt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Dat klopt niet. Als je zelf wat googelt op Bose AE2 is dat nergens in reviews of specs te vinden. En er zijn echt heel veel sites waar de AE2 wordt besproken.

Ook op deze site wordt dat nog eens bevestigd.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20120104111331AABmKQy

Hoewel je natuurlijk niet direct zo'n antwoord kunt vertrouwen, lijkt mij dat degene die de vraag heeft beantwoord wel weet waar hij het over heeft. Klik daarvoor op zijn profiel en bekijk andere antwoorden.