wat is de muziek van het programma: 'Nederland van boven'?

Ik weet wel het muzieknummer: 'Arrival of the birds' Maar ben vooral benieuwd naar de overige muziek die eronder is gezet! Kan iemand mij hierbij helpen die mooie muziek te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.5K

Antwoorden (2)

Veel van de muziek in 'Nederland van boven' komt van de CD Home - Original Soundtrack door Armand Amar. Hier kun je de stukjes van de nummers beluisteren: http://www.amazon.com/Home-Original-Soundtrack-Armand-Amar/dp/B002B4TG08.

De nummers zijn ook wel op YouTube te vinden, evenals de gelijkname documentaire (zie video) waar deze muziek de soundtrack van is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb veel muziek van Nederland van boven gevonden met shazam. Dit is wat ik vond.

The Birds Are Doing That - cliff martinez

In A Better World Main Title

Fatherhood - Alexandre Desplat van de film The Tree Of Life

The Rooftop - Harry Gregson Williams van de film Man on Fire