Dat betwijfel ik sterk! Neem de Beats Tour (€30/€140); die zijn hier €110 goedkoper dan bij andere winkels...

Als ik jouw was zou ik ergens anders gaan kijken, waar je zeker weet dat het echt is, als Bax-shop.nl.

Toegevoegd na 46 seconden:
*als = bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben bij baasisgek.com de Studio en de Ibeats gekocht. Deze werden origineel met serienummer geleverd. Die webshop koopt ze uit restantpartijen ze hebben ook zeer goedkope tablets.

Het geluid is in iedergeval ongelovelijk mooi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Het geluid is in iedergeval ongelofelijk mooi."
Van de namaak ook. (Als je er van houdt) :)