Wie weet hoe ik boxen aan deze beamer kan koppelen, (zie afbeelding voor audioinputs)?

De normale audio-uitgang (die bijv. ook aan oortjes en koptelefoons zit) kan hier niet in, wie weet hoe ik boxen met zo'n soort audio-uitgang aan deze beamer kan koppelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
6.5K

Het beste antwoord

De getoonde aansluitingen zijn allemaal bedoeld om beeld naar de beamer te sturen, er zit geen audio-aansluiting bij.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is ook niet gebruikelijk om boxen op een beamer aan te sluiten, de boxen sluit je op een versterker aan die op de computer of DVDspeler is aangesloten waarvan je het beeld projecteert. Heel soms heeft een beamer een ingebouwde speaker zodat je bij een presentatie met laptop en beamer geen extra speaker hoeft te gebruiken in een kleine ruimte.
Dergelijke beamers hebben dan een audio-ingang om op de koptelefoonaansluiting van de laptop aan te sluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kan ik dan een laptop aansluiten?
Pas nieuw en weet niet hoe die werkt dus...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt een laptop met HDMI of s-video aansluiting gebruiken, of je moet een RGB-adapter op de VGA-aansluiting gebruiken. Het geluid sluit je op de koptelefoonaansluiting aan, maar dat is dus niet via de besmet maar rechtstreeks op een versterker met boxen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
besmet = beamer.