Handyman ofzo
12 jaar geleden
In een electronicashop eventueel on-line
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze zgn. Luidspreker klemaansluiting of speakerterminal vindt je bij de electronicawinkel of betere hifizaak.

Alternatief kun je zoiets online bij Conrad.nl online bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vast wel bij Fakkert in Zwolle
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het ook bij (bijna) alle autostereo zaken kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bíj Conrad zie bron

Toegevoegd na 2 minuten:
Of dit model:
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/?~template=pcat_product_details_document&object_guid=391B6E3BABD18552E10000000A010220&master_guid=&master_typ=&no_brotkrumennavi=&ownrow=62&p_load_area=0223430&p_artikelbilder_mode=Ein&p_sortopt=object_description&page=2&p_catalog_max_results=30&cachedetail=
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkrijgbaar bij elektronicaonderdelen zaken, zoals Eijlander - Ede, Muco - Amsterdam. Evt. ook via postorder zoals Conrad.