Wie weet hoe je aan de MyPilot afstandbediening kom voor digitale Naida IX UP hoortoestellen voor een redelijke prijs ?

Bij een audicien kost ie 250 euro,ik vraag me af of dit apparaat niet ergens anders goedkoper wordt verkocht.
Het is van Phonak.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Nergens op internet worden prijzen vermeld. Als je de uitzending van Tros Radar hebt gezien, een paar maanden geleden, dan weet je inmiddels dat het een gouden handel is, en dat de winsten op gehoorapparaten en de spullen daaromheen enorm zijn.

Mijn advies: ga even (telefonisch) shoppen bij in ieder geval de 4 marktleiders Hans Anders, Schoonenberg, Beter Horen en Specsavers. Voor een afstandsbediening hoeven ze niets anders te doen dan het ding pakken en af te rekenen. Als je er echt tijd in wilt steken, bel je ook nog wat kleinere winkels (even gouden gids erbij pakken)

Als ze allemaal 250 Euro rekenen, dan klopt er iets niet, want dan zijn er prijsafspraken gemaakt; dat is dus onmogelijk. Je zult dus vast onder de 250 Euro uitkomen, zeker als je de prijs van de concurrent noemt en vraagt of dat niet goedkoper kan. Succes!