Waarom zie sommige filmpjes via een component kabel vanaf de iPod wel, en andere niet?

Filmpjes van YouTube en uitzending gemist worden wel weergeven, bij video's van bijv de eredivisie app word op tv gemeld dat er geen signaal is, kan dit opgelost worden zodat alle video's zichtbaar zijn op de tv via de Apple component av kabel vanaf de iPod?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Dat ligt er dan aan of de app het ondersteunt. Blijkbaar ondersteunt de eredivisie app geen video out.