Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een ipod nano met camera, en ik wil er nieuwe filmpjes opzetten, kan iemand helpen?

ik heb er al is filmpjes op gezet, maar ik weet niet meer hoe ik at deed. ik kan het ook nergens meer vinden. de filmpjes staan gewoon in een documenten map, en naar itunes slepen gaat niet.

Toegevoegd na 36 seconden:
( ik bedoel daarmee dat ik nergens kan vinden hoe ik ze erop krijg)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
792

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

als je itunes opstart en je gaat naar je ipod, kan je vervolgens muziek handmatig ..... (deze functie geld ook voor films) vervolgens kan je bibliotheek openen daar heb je dan als goed is je filmpje dan kan je die slepen naar je ipod e voila

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De filmpjes in je map Mijn Documenten moeten wel MP4 bestanden zijn. Als het MP4 bestanden zijn kan je ze importeren in de bibliotheek in iTunes. Dan kan je ze daarna synchroniseren met je iPod.

Bijgaand een artikel over hoe je films kan converteren zodat je ze op een iPod kunt bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet naar itunes en klik op bestand ga dan naar bestand aan bibliotheek toevoegen en dan ga je naar de film die je erop wilt zetten maar hij moet wel in mp4 zijn als dat niet zo is kan je hem converte mat het progamma convert avi to mp4 en als hij eenmaal van avi naar mp4 is geconvert dan moet ja alleen nog naar itunes en dan naar je ipod en dan klik je op films je selecteert de film die je erop wilt zetten en klikt op toepassen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding