Zijn de Logitech S220 speakers compatibel met een 3.5mm ingang?

Ik ben van plan de Logitech S220 2.1 speakers te kopen, maar dan wel voor gebruik op een apparaat met een 3.5 mm ingang, bv. iPod, smartphone, mp4 etc. Echter zag ik dat er alleen een groene en roze kabel word bijgeleverd, nu is er natuurlijk slechts één ingang, dus kan ik dan gewoon alleen de groene er in doen, of werkt dat dan niet zo, en heb ik misschien een 3.5 mm splitter nodig, zou het dan wel werken??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Kan gewoon met 1x 3.5mm kabel aangesloten worden, ze leveren denk een extra kabel mee zodat je een microfoon door kan lussen naar je PC, maar die gebruik je dan gewoon niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de site staat ook duidelijk aangegeven dat een mp3 speler er goed op aan gesloten kan worden (en dat is ook logisch).