Kan je een audiosplitter op het vliegveld kopen?

Is het mogelijk om op vliegveld eindhoven een audiosplitter te kopen zodat je met 2 paar oordopjes naar muziek kunt luisteren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Op het vliegveld in Eindhoven heb je een paar winkels. De vrij toegankelijke winkels vóór de douane zijn:

AKO: Kranten, tijdschriften, boeken, wat drogisterij artikelen, snoep en tabak.
Aviflora: Bloemen, bloembollen, zaden en wat typisch Hollandse producten zoals houten tulpen en Delftsblauw porselein.
Before Take Off: Heren- en damesmode, mode-accessoires en sieraden.

Na de douane heb je nog de Shop & Fly: Parfums, sigaretten, alcohol, luxe artikelen en souvenirs.

Shop & Fly is de enige winkel die zo'n splitter zou kunnen hebben, maar ik zou er niet op gokken als ik jou was. Dan kun je beter even naar een winkel in je eigen omgeving gaan (of bijvoorbeeld naar de Eindhovense binnenstad, ligt op ongeveer 20 minuten van het vliegveld).