Waarom krijg ik geen artiest- en nummerweergave als ik MP3's afspeel via een USBstick in de Radio-Concert autoradio?

Ik heb een Audi met een USB aansluiting op mijn RadioConcert autoradio. Hier sluit ik een USB stick op aan. De nummers heb ik in 6 mappen ingedeeld omdat de radio het normaliter herkent als cd wisselaar. Mapnaam : Cd1,Cd2 .. etc.
Hierin staan nummers maar tijdens het afspelen zie ik alleen Track1.. Track2 ... Wie weet hoe ik het voor elkaar krijg dat de artiest + nummer weergave zichtbaar is in het scherm i.t.t "track1"

Een cd met dezelfde mp3's geeft wel netjes de informatie van artiest en nummer. Maar ik wil het graag vanaf USB kunnen afspelen.

Ps. kan ik ook gebruik maken van submappen in de cd-mappen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk pakt hij de bestandsnamen niet over en moet je dus niet de bestandsnaam aanpassen maar de ID3-tag. Deze tag geeft informatie zoals artiest, titel e.d. die door audioapparatuur gelezen kunnen worden. Ik weet niet of je radio compatible is met dit format, maar ik zou proberen de ID3-tag eens te bekijken en wie weet helpt het om deze aan te passen (via een programma uit de link).

Succes!