Kan je voor apps die je wilt verwijderen geld terug krijgen?

Ik heb een ipod touch.
Kan je je geld terug krijgen als je een app verwijderd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ls je even in Google typt 'apps terugbrengen' krijg je tig antwoorden... Het kan wel, maar met een heleboel voorwaarden.

Antwoorden (2)

Nee, dat kan normaal gesproken niet (policy).
Of je moet onder coulance je geld terugkrijgen en hier een klacht indienen (dat het slechte software is bijvoorbeeld):
http://www.apple.com/support/mac/app-store/contact.html?form=account

Kans dat het je lukt: ik denk kleiner dan 1%. Of je moet kunnen bewijzen dat je app _niet werkt_. Dan zijn ze wettelijk gezien gewoon verplicht je geld terug te geven, als 't niet jouw eigen schuld is (als je dan al je geld terug krijgt, noemen ze dat goodwill maar ze zijn 't wettelijk verplicht. Maar niemand voert een rechtszaak over een app van $1.99).

Bij android kan je een applicatie trouwens eerst 15 minuten uitproberen. Daarna is ook daar de koop vast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort gezegd: nee, je krijgt je geld niet terug. Koop is koop. Lang en goed gezegd: zie het antwoord hierboven.