ipod geblokkeerd en nu?

Beste mensen,

Ik heb mijn ipod nu al meer dan een jaar en toen ik mijn wachtwoord wou intypen, typte ik een paar keer de verkeerde. Uiteindelijk zei mijn ipod ook "Ipod is Geblokkeerd, verbind met itunes". Nadat ik hem had verbonden met itunes zei mijn itunes het volgende: "Ipod kan geen verbinding tot stand brengen met ipod Rick, omdat deze met een toegangscode is beveiligd. U moet uw toegangscode op de iPhone invoeren voordat deze met iTunes kan worden gebruikt."

Ik weet mijn wachtwoord nog wel, maar was zo stom geweest paar keer de verkeerde in te typen.

Zelf heb ik ook al op meerdere fora gezocht om dit probleem op te lossen, maar heb zelf nog niets gevonden.

Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen, dan ben ik heel erg dankbaar ervoor.

Met Vriendelijke Groet,

Rick

Toegevoegd na 13 minuten:
Het gaat hierbij om een ipod touch 3e generatie 8GB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Bij een iPod touch:
Houd de power-knop tegelijkertijd met de Home-knop ingedrukt totdat het Apple logo in het scherm verschijnt.

Ipod shuffle:
http://support.apple.com/kb/HT1655?viewlocale=nl_NL

Als je een andere iPod hebt, reageer dan even.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je het volgende doen:
Houd de power-knop tegelijkertijd met de Home-knop ingedrukt totdat het Apple logo in het scherm verschijnt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had precies hetzelfde...
als het goed is moet het nu lukken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hopelijk werkt het. Anders heb ik nog een aantal manieren.