Ik wil een Mp3 kopen, alleen weet niet welke, heb wel een Samsung YP-T10, En wil een mp3 die beetje dezelfde kan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Weten jullie er 1?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik heb een Creative Zen, prima beeld en geluid en de prijs valt best mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga ik aan denken:)

Andere antwoorden (2)

Er zijn er genoeg. Jammer dat je geen budget hebt opgegeven.
Zelf heb ik de sony walkman (zie eerste link), en bevalt me prima.

Op tweakers.net (2de link) kan je een goed overzicht krijgen, met uitgebreide selectiemogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja mijn Mp3 was 100 euro. Als het om een mp3 gaat . wil ik het graag wel onder de 100 euro houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de meeste MP3 kan je tegenwoordig ook filmpjes kijken. kijk rond op die tweakers website. Kijk ook naar de reviews die andere gebruikers op de producten zeggen.
Ik heb de iPod touch, een perfecte MP3 speler en je kan er nog veel meer mee, zoals Internetten, spelletjes spelen en filmpjes en foto's bekijken.
Hij misschien iets duurder dan de gemiddelde mp3 speler, maar dan heb je ook iets heel moois!