Waarom speelt mijn Sonos Play 5 het Sonos alarm ipv ingestelde radio, hoe verhelp ik dat?

Beste Lezer,
Ik gebruik sinds een paar weken mijn Sonos Play 5 (S1) als wekker. Via de bijbehorende app heb ik wekkers geïnstalleerd. En zoals te zien is, is het vakje "willekeurige muziek" uitgeschakeld. Toch, speelt hij af en toe ipv het ingestelde radiostation het vervelende Sonos alarm deuntje af.
Ligt dit aan mij of mijn speaker? Of is daar een oplossing voor?

Picture for question
een jaar geleden
in: Audio
1.3K

Antwoorden (1)

Dat is een bug. Dat krijg je als je als alarm een radiostation wilt afspelen via TuneIn. Als je een radiostation neemt van een andere service dan werkt het wel.
escape
een jaar geleden
Misterbluesky
een jaar geleden
Bedankt! Ik ga het toepassen