Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Sony audio toren is 8 jaar oud. Nu sluit de cd lade niet meer. Is dit een eenvoudig op te lossen probleem>> En evntuele kosten??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Klinkt als een mogelijk gebroken rubber snaartje dat de lade zou moeten sluiten.

Kijk eens op Marktplaats.nl en zie dat daar diverse reparateurs zich aanbieden voor het repareren van je apparatuur.

Heb geen idee omtrent de kosten, maar denk dat het best mee zal vallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat Conan zegt het is een snaartje wat meeste gebroken of uitgerekt is.Als je zelf een beetje handig bent kan je de cd-speler openmaken en zie je het meestal wel zitten.En dan is het een kwestie van het snaartje eraf te halen en bij een radioelektronicazaak naar een kleiner snaartje in omtrek op zoek te gaan.Zo'n snaartje kost over het algemeen €2,= á €3,= als je dit zelf doet.Laat je dit doen kost het pakweg €70,= daar er gemakkelijk een manuur voor berekend word(als men het niet opstuurt (naar Sony Badhoevedorp) anders nog meer.IK zou het hier zelf kunnen als het mij zou gebeuren,daar ik genoeg apparatuur voor mezelf en familie repareer.
Ik weet niet waar je woont ???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als hij alleen niet sluit maar nog wel opent is er waarschijnlijk iets anders aan de hand, dan zit het hem er namelijk in dat het motortje niet de andere kant opdraait.
dit kan meerdere oorzaken hebben, de een is makkelijker op te lossen dan de andere.
als hij niet meer opengaat en ook niet meer sluit kan het zijn dat het snaartje idd kapot is, maar het motortje kan ook stuk zijn.
als je op de eject knopje drukt en je hoort iets bewegen, is het voor 99% zeker dat het aan het snaartje ligt, anders is het iets anders en is et ook moeikijker op te lossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding