Sommige nummers worden niet gesynchroniseerd naar mijn iPod, hoe kan ik dit verhelpen?

Ik heb nu enkele nieuwe nummers gedownload, als ik mijn iPod (Touch 4G) synchroniseer komen ze niet op mijn iPod.
Hoe kan ik dit verhelpen?

PS: Ik gebruik natuurlijk iTunes, en de nummers staan in iTunes.

Toegevoegd na 22 uur:
Ik merk nu ook dat het niet bij nieuwe apps gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

wat je kan doen is de files extern converteren via format factory (freeware)

of zamzar online converteren

http://www.formatoz.com/download.html

http://www.zamzar.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
apple gebruikt aac ipv mp3 http://nl.wikipedia.org/wiki/Advanced_Audio_Coding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf heb ik ook itunes nooit echt problemen gehad, weet ook niet of extern converteren de oplossing is. maar met format factory heb ik bijv wel niet werkende video bestanden weer aan de praat gekregen. nooit geschoten is altijd mis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
any luck?
Misschien heb je in iTunes aangegeven dat je muziek en video's handmatig wilt beheren.
Dit kun je zien door in iTunes op de naam van je iPod te klikken. (Meestal "iPod van ...")

Dan staan er onderaan een aantal vinkjes waar je dat kunt kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vrees dat dit een bug in de software is, want dit verschijnsel kom ik ook regelmatig tegen. Door het aantal nummers op de Ipod te vergelijken met Itunes zie ik dat soms niet alles is overgezet.

Door nogmaals te synchroniseren worden de ontbrekende nummers alsnog overgezet.
paulus811
12 jaar geleden
Ik synchroniseer altijd een aantal keer, want afentoe zet iTunes geeneen of slechts enkele nummers die je nieuw in je (muziek)bibliotheek hebt gezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet ze ook een paar keer opnieuw in je bibliotheek, misschien helpt dat?