Waar moet de koptelefoon in bij een mixer?

Ik heb een usb mixer en een koptelefoon (jack)
Er zijn zoveel ingangen.
Waar moet hij in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je de naam van je mixer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:p ik dacht even dat je een fruit mixer bedoelde :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit achterin, meestal bovenop of voorop een mixer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het al! Bedankt maar hij doet het niet! Het is een USBmixer Peavey 8 die op windows 7 moet draaiden.
Ik wil hem graag met Cubase gebruiken maar Cubase noch mijn computer herkent de mixer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drivers geïnstalleerd?

Antwoorden (2)

De koptelefoon moet bij de mixer er IN, waar een koptelefoontje staat, niet in de geluidskaart van je PC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de koptelefoon gebruik je geen ingang, maar een uitgang. Gewoonlijk wordt hij aangeduid met de term phones ( niet te verwarren met phono) en is het gewoon een 6,3 mm gaatje in de mixer
In de afbeelding links onderin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer van het minnetje, waarschijnlijk omdat diegene dacht dat dit geen usb mixer is; dat is dit wel degelijk . Uit een vervolgvraag van de vragensteller blijkt dat het om een softwarematige usb mixer gaat. Dat kan ik natuurlijk ook niet weten.
Even opletten dus voordat je minnetjes geeft