Ik krijg het echt voor elkaar om muziek op m'n iPod te krijgen help?!

Alleen bij mij zelf thuis opent ie intunes, ik kan muziek niet gewoon plakken en knippen. Heeft iemand een idee, duidelijke uitleg graag, niet zo handig met computers:p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spelfoutje haha ik krijg het NIET voor elkaar :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk, het was mij niet eens opgevallen. Blijkbaar vullen je hersenen zelf iets in als de context duidelijk is. Of ik heb gewoon niet goed gelezen.

Antwoorden (3)

Lings boven bij itunes staat bestanden klik erop dan komen er een paar dingen onder tevoorschijnt klik op bestanden openen voor bibliotheek klik daar op en kijk dan waar de muziek op je computer staat en dan heb je het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er alleen muziek op zetten via je eigen iTunes waarmee je 'm normaal synchroniseert, dus het kan niet bij iemand anders op de computer.
Om de muziek erin te zetten kies je bovenin bij Bestand
Bestand aan bibliotheek toevoegen of
Map aan bibliotheek toevoegen
En dan staat de muziek in je iTunes bibliotheek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel bij iemand anders maar dan heb je zijn/haar muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig zo'n iPod.
Oke je start iTunes daarna ga je naar rechtsboven naar bestand en klik je op [map aan bibliotheek toevoegen] of als je alleen maar losse mp3jes op je computer heeft pak je [bestand aan bibliotheek toevoegen] de rest wijst in principe vanzelf. Daarna staan ze in je bibliotheek en kun je ze verslepen naar je ipod als die aangesloten is. Succes!