goede thuis MP3? (niet te duur)

Ik zoek een MP3 achtig iets voor aan mijn speakers.
Eerst gebruikte ik altijd mijn mobiele telefoon maar ik merk dat die aansluiting steeds meer slijt dus die gebruik ik liever niet meer.

Nu zoek ik iets waarmee ik makkelijk door mijn muziek kan bladeren en ook kan zoeken op album en artiest.
Hij hoeft niet beslist een accu te hebben (staat toch altijd in huis).

Ik heb niet een groot budget wegens aankoop speakers

Ik zoek eigenlijk iets rond de 15 a 20 euro (hoeft niet nieuw)

PS minimaal 4gb

Toegevoegd na 3 uur:
Weet iemand waar je een mooie en goedkope MP3 speler kan vinden die dit heeft geef dan even een linkje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede MP3 speler voor die prijs zal niet lukken, zeker niet als je ook nog makkelijk wilt bladeren door je muziek.
Mijn advies, spaar even door voor een iPod die zijn wel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dealextreme.com !

Antwoorden (3)

Bol.com
Of de kijkshop
Of andere elektronica zaken zoals de medimarkt daar zijn de goedkoopste!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats. Als het alleen voor het geluid is kun je het daar kopen.
Als je geen gebruikerssporen wilt is dit moeilijker.
Het is ook goedkoper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bartsmit ofzo of kijk op dealextreme.com