Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat mijn headset ruist? Zie beschrijving.

Hallo,
Als ik mijn headset op mijn pc heb aangesloten ruist hij heel erg. Maar dat gebeurd alleen als ik mijn microfoon jack erin heb, Als ik mijn normale jack erin heb werkt hij normaal. Als ik naar de geluidsinstelling ga flits alles en staat er dit ''windows shell dll has stopped working''
op mijn laptop werkt alles gewoon normaal dus het ligt wel aan mijn pc! Kan iemand mij alsjeblieft helpen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit gebeurd alleen aan de voorkant van mijn pc, Als ik de kabels aan de achterkant erin doen werkt hij wel, Maar daar heb ik een probleem met mijn muis waardoor de headset piept. Dus het liefst hou ik heb aan de voorkant

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
873

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Begin eerst eens de bekabeling binnen je computer eens na te lopen ( losse contacten e.d. )
Zoals al in een reactie vermeld was kan het inderdaad aan de hardware liggen.

Bied dit geen soelaas, probeer het dan eens met het deinstaleren van de bijbehorende drivers en software.
Daarna je pc/laptop opnieuw opstarten en dan opnieuw de drivers en de software instaleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding