Mijn i-Pod Classic start niet meer op. Wat kan ik proberen?

Mijn iPod Classic 30Gb start niet meer op. Het apparaat is opgeladen. De hold-button staat uit. Toch start het apparaat niet meer. Waar kan het aan liggen en wat kan ik allemaal doen om het ding aan de praat te krijgen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Is zoiets eventueel nog te repareren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Het beste antwoord

Het enigste wat ik je kan aanraden is de iPod aansluiten op je laptop/pc, iTunes openen -> iPod op fabrieksinstellingen zetten.

Let wel: hiermee gaan ál je foto's, video's en muziek van je iPod af. Dus een back-up maken is verstandig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
i-Tunes ziet het apparaat niet eens meer want het start niet meer op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het antwoord houdt er geen rekening mee dat de i-pod niet meer opstart. Een 'herstel' via i-tunes is dan dus niet mogelijk. Maar het is wel de meest voor de hand liggende oplossing waarvan ik ook had gehoopt dat het zou werken.

Andere antwoorden (1)

soms wil het al helpen door je ipod met de pc te verbinden via Itunes. Even wat schuiven met een bestandje van en naar je ipod zou kunnen werken.
Reparaties via Apple zijn verre van prettig. Laat je vooraf inlichten of het binnen de garantie valt en wat het kost. Reparatie buiten de garantie zijn vermoedelijk al duurder dan de aanschaf van een nieuwe Ipod, tenzij je er belangrijke dingen op hebt staan die alleen op je Ipod staan.