Kan ik met de volgende kabel mijn ipad aansluiten op mijn stereo?

Het gaat om de volgende kabel ( kan dit trouwens dan ook met een pc)

http://www.djsetkopen.nl/5364638/jack-man-3-5mm-stereo-naar-2-x-rca-plug-man-1-2-m?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=discarded

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.6K
paulus811
10 jaar geleden
Ik zou gaan voor een kabel met dock connector en tulp stekkers. De output van de dock connector (daar waar je oplaadt) is digitaal waardoor het geluid hoorbaar beter is. Nadeel is alleen dat volume niet meer via ipad te regelen is.

Het beste antwoord

Ja, mits je hifi installatie beschikt over deze tulp connectors. De enkele stekker gaat in hoofd telefoonaansluiting en de dubbele aan de achterkant. Let dan wel op dat de kabel lang genoeg is en dat je niet er half achter moet hangen om je pone te bedienen. Beter kan je gewoon een dock namen met een laad funtie en deze aansluiten op de mic ingang van je stereo( mits aanwezig)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor alle apparaten met een 3,5 mm hoofdtelefoonaansluiting is dit inderdaad de aanbevolen aansluitwijze.
Als je het volume niet te hoog instelt komt de signaalsterkte goed overeen met wat een AUX, CD of TAPE IN ingang op een versterker moet hebben.