Probleem met JVC Home cinema control center

Tijdens het afspelen van een cd viel plotseling geluid weg.

Aanduiding op display niet meer zichtbaar.
App was behoorlijk warm aan een kant.
Na afkoeling app weer aangezeten geen display aanduiding en schakelt na paar sec auto naar standby stand.

JVC RX-ES1SL

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.5K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk sluiting in eindtrap de voeding valt dan weg en wordt heet. Reparatie zal waarschijnlijk niet lonen gezien de nieuwprijs van zo`n apparaat tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt mij een kortsluiting in de voeding. Zonder reparatie door een technicus zal het niet herstellen. Het zal voor reparatie aangeboden moeten worden. Het beste is het apparaat niet meer te gebruiken, en de stekker uit het stopcontact te halen. Overmatige hitte kan de schade vergroten. Printen verdrogen, koelpasta zal verdrogen.
De directe reden is geen ABC, maar zal eerst nagekeken moeten worden om te weten te komen wat er defect is.