Hoe moet ik muziek/video's/foto's zetten op een gejailbreakte ipod?

Mijn ipod is net gejailbreakt maar ik weet niet hoe ik er nu muziek/video's/foto's op kan zetten, want via de itunes gaat hij synchroniseren als je er muziek opzet.
Heeft iemand een oplossing?
groetjes

Toegevoegd na 7 minuten:
p.s. *want via itunes gaat hij synchroniseren als je er muziek opzet, en gaat alles wat eropstaat verloren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Synchroniseren is geen probleem bij een untethered jailbreak. Je bent alleen eventueel je illegaal geinstalleerde apps kwijt, maar daar zijn andere truukjes voor waarvan ik niet weet of ik die hier mag neerzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zorg dat je bij itunes hebt ingesteld dat hij NIET automatisch synchroniseert als je je ipod eraan legt. Als je dan vervolgens nieuwe muziek op je ipod wil zetten moet je alleen je muziek synchroniseren. Als het goed is blijft de rest er dan op staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet zorgen dat automatisch synchroniseren afstaat, normaal kan je dan gewoon muziek en andere toevoegen door ze te slepen naar je ipod in de zijbalk van itunes.
weet nu niet zeker als dat bij een gejailbreakte ipod ook zo is want ik heb maar een vaag idee van wat dit is...